Shop Mobile More Submit  Join Login
Musuan by greathandJP Musuan by greathandJP
Finally after being idle for a looong time....

Fanart of my Dekan character in Rohan Online, Musuan.
She's still a baby though XD
Add a Comment:
 
:iconnanaxnii:
NanaxNii Featured By Owner Aug 15, 2012
Hey Musuan did u know some1 is stealing your art? >:S
[link]
Reply
:icongreathandjp:
greathandJP Featured By Owner Aug 15, 2012
Thanks for the heads up. :)

His / her post will backfire, don't worry. If ever he/she won, and asked to draw another art - goodluck. And the artwork's not even at 150dpi, which disqualifies it based on the contest rules. xD
Reply
:iconnixiah:
Nixiah Featured By Owner May 15, 2011
kuya the best ka.. sana may elf
Reply
:icongreathandjp:
greathandJP Featured By Owner May 15, 2011
Salamat :)
Reply
:iconisasella:
Isasella Featured By Owner Feb 9, 2010
damn, i love this game so much! ._." i wish i could have more time to play x_X
Reply
:icongreathandjp:
greathandJP Featured By Owner Feb 11, 2010
Addicted I see XD
Reply
:iconisasella:
Isasella Featured By Owner Feb 11, 2010
yup xD
Reply
:iconleaflent:
leaflent Featured By Owner Nov 20, 2009  Professional Digital Artist
Anak ng-
Bakit ngaun ko lng nkita to.
IMBA!
=)) ganda godloard ng pagkakakolor mo dun sa skull. Parang totoo. Wooo! payb istarr
Reply
:icongreathandjp:
greathandJP Featured By Owner Nov 21, 2009
Seryoso? O_O tagal na nito ah. XD Salamats Godlord :)
Reply
:icontindomeril:
Tindomeril Featured By Owner Aug 16, 2009
I love the Dekans. :)

Even if they are nasty fishes...which is unsexy...
Reply
:icongreathandjp:
greathandJP Featured By Owner Aug 16, 2009
LOL @ nasty fishes XD
Reply
:iconpissdrunxx:
pissdrunxx Featured By Owner Aug 14, 2009
ano pa nga ba masasabi ko? :headbang:
Reply
:iconkryodrache:
Kryodrache Featured By Owner Aug 13, 2009
Very nice :O I wonder how long it takes you to make stuff like this.

Your art made me try to find Rohan Online, haha. But its not available here anymore apparently :<
Reply
:icongreathandjp:
greathandJP Featured By Owner Aug 13, 2009
A bit long though, plus the slumpy moments. Hahaha. XD
Reply
:iconcocowoushi:
cocowoushi Featured By Owner Aug 13, 2009  Hobbyist Digital Artist
Rohan! Man your attention to detail never fails to amaze me! I love it! ^^
Reply
:icongreathandjp:
greathandJP Featured By Owner Aug 13, 2009
Thanks dude :D
Reply
:iconpogzki:
pogzki Featured By Owner Aug 13, 2009
try playing world of warcraft ^^, nice one
Reply
:icongreathandjp:
greathandJP Featured By Owner Aug 13, 2009
Hmm, maybe sometime I will :)
Reply
:iconpogzki:
pogzki Featured By Owner Aug 14, 2009
gamer ka naman eh, magugustuhan mo art etc ng WoW ^^
Reply
:iconkaruma9:
karuma9 Featured By Owner Aug 13, 2009
Awesome man! :D luv this one. :D
Reply
:icongreathandjp:
greathandJP Featured By Owner Aug 13, 2009
Thanks man :)
Reply
:iconpersonal-pariah:
Personal-Pariah Featured By Owner Aug 13, 2009  Hobbyist Photographer
Great work. :)
Reply
:iconjustpawned:
justpawned Featured By Owner Aug 20, 2009
Really good.

ang daming nagrereklamo sa female dekan. ang panget daw.

I think this proves them wrong.

BTW, request naman, male dekan ^_^
Reply
:iconpersonal-pariah:
Personal-Pariah Featured By Owner Aug 21, 2009  Hobbyist Photographer
Why are you telling ME this? :confused:

Not my picture...
Reply
:iconjustpawned:
justpawned Featured By Owner Aug 21, 2009
sorry noob sa dA interface.

para kay idol JP yun XD
Reply
:icongreathandjp:
greathandJP Featured By Owner Aug 13, 2009
Thank you :)
Reply
:iconpersonal-pariah:
Personal-Pariah Featured By Owner Aug 13, 2009  Hobbyist Photographer
You're more than welcome.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 13, 2009
Image Size
565 KB
Resolution
950×832
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,238 (1 today)
Favourites
106 (who?)
Comments
27

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×